General Mills’ Post

View organization page for General Mills, graphic

668,196 followers

Nous sommes ravis d'annoncer que General Mills France, déjà certifiée Great Place To Work® France en 2023, se positionne au 24ème rang des #BestWorkplaces2024 dans la catégorie des grandes entreprises 🎉 ! Avec 82% de satisfaction globale de nos collaborateurs, nous atteignons ainsi notre meilleur taux sur les 10 dernières années. Ces résultats témoignent de notre engagement continu afin de garantir un environnement de travail sain, inclusif et épanouissant dans lequel chaque individu se sent valorisé, soutenu et encouragé à se développer 😊. Cette reconnaissance n'aurait pas été possible sans les efforts collectifs de chacun qui apportent, au quotidien, motivation et enthousiasme. Merci à tous nos collaborateurs qui contribuent chaque jour à développer notre culture d’entreprise et faire de General Mills une Great Place to Work 🙌!!! #GreatPlaceToWork #GeneralMillsLife #QualitédeVieauTravail

• No alternative text description for this image
Diondre Jenkins

Operations Manager | Human Resources Management | United States Air Force Veteran

1mo

I hope this message finds you well. My name is Diondre Jenkins. As a dedicated member of the military, I am looking forward to completing my Bachelor of Science/Bachelor of Arts degree with a concentration in Human Resources this coming May. Given my unique background and the specialized skills I have acquired, I am eager to explore professional opportunities that align with my academic and military experience. Could you please advise if there are any current or upcoming positions that would suit a recent graduate with my profile? I am keen to contribute to a dynamic team while further developing my career in Human Resources. Thank you for considering my inquiry. I look forward to your valuable feedback. Warm regards, Diondre Jenkins

Reply

mais c'est tellement évident ! merci pour votre accueil. Et bravo pour ce prix mérité

MD JAHOR ALI .

Process Operator Partex patro ltd

Good

Céline Thay

Head of Category & Strategic Revenue Management chez General Mills

1mo

Fière d’être GM! Bravo à tous pour cette belle récompense !!

See more comments

To view or add a comment, sign in

Explore topics